Продавець World of Prints розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
517 відгуків

Шановні друзі, нажаль на даний момент не працюємо, чекаємо вас у найкращі часи.

+380 (66) 289-77-96
Харків, Україна

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова Пошта

Способи оплати

  • Оплата на рахунок
  • Оплата за реквізитамиПриват Банк, Приват24, термінал Приват банку, оплата в будь-якому іншому банку України.
  • Оплата на розрахунковий рахунокОплата на розрахунковий рахунок можливе відразу при оформленні замовлення, для отримання ревизитов необхідно поставити галочку "Вислати рахунок на оплату"
1. Оплата замовлень безготівковим розрахунком.
( Реквізити для перерахування ви отримуєте від нашого менеджера після підтвердження замовлення).

2. Відправка замовлень здійснюється на наступний день після оплати.

3. Оплати за поточний день приймаються до 19-00. Перекази, відправлені після 19-00, підтверджуються на наступний день.

4. Якщо замовлення не сплачується протягом 5 днів, замовлення відміняється.

5. Доставка здійснюється компанією Нова Пошта.

6. Доставка оплачується при отриманні.

Гарантія отримання товару:

Наші гарантії - це 100% позитивних відгуків від покупців і найбільших магазинів по всій Україні.
Так само ми офіційний магазин, тому оплата відбувається не на банківську картку, а на розрахунковий рахунок.

Умови повернення / обміну товару:

- Ви завжди можете повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Повернення здійснюється за умови відсутності ознак експлуатації товару (пошкоджень, бруду тощо) та наявності всіх комплектуючих (ярлики, упаковки тощо).

- Обмін можливий протягом 5 днів з моменту отримання замовлення. Обмін здійснюється за умови відсутності ознак експлуатації товару (пошкоджень, бруду тощо) та наявності всіх комплектуючих (ярлики, упаковки тощо).

- У разі повернення або обміну товару доставку в обидві сторони оплачує покупець.
* Виключення - наявність заводського браку або невідповідність отриманого замовлення з вини компанії.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner